Nárast svalovej hmoty a spánok

Nárast svalovej hmoty

Nárast svalovej hmoty a spánok

Svalová hmota je súčasťou nášho organizmu a má svoju nepopierateľnú funkciu. Udržujú naše telo vzpriamené a šetria tak náš kostrový systém. Preto by sme mali zabezpečiť, aby naša svalová hmota bola v dobrej kondícii. To si zabezpečíme cvičením a správnym stravovaním. Nárast svalovej hmoty je cieleným procesom a nie je jednoduché ho nadobudnúť. Pomocou nárastu svalovej hmoty si zabezpečíme zdravie a správne držanie tela. Strava má veľký vplyv na nárast svalovej hmoty. Práve pri účinnom cvičení sme odkázaní na prísun veľkého množstva živín, ktoré podporia rast svalovej hmoty. Mali by sme zvýšiť príjem bielkovín, ktoré sú základným stavebným materiálom pre naše svaly a tiež samotné bunky.

Bunka je základným stavebným materiálom nášho organizmu a preto jej kondícia sa odzrkadľuje na samotnom stave nášho organizmu. Cvičebný plán by sme si mali zostaviť s odborníkom, ktorý vie správne postupy a nastaví nás na postupné načerpanie svalovej hmoty. Individuálne požiadavky sú veľmi dôležité a treba ich zohľadniť aj v našom fitnes programe. Popri intenzívnom cvičení by sme mali dbať aj na dôsledný prísun živín a veľa oddychu. Počas spánku sa tvorí najviac svalovej hmoty, preto by sme si ho mali dopriať naozaj dostatok.

Pre ďalšie prehliadanie webovej stránky musíte schváliť používanie súborov cookies. Ďalšie informácie

Táto stránka používa súbory cookies pre lepší užívateľský zážitok. Ak súhlasíte s používaním súborov cookies, kliknete na tlačidlo „Súhlasím“, alebo pokračujte v prehliadaní webovej stránky.

Zatvoriť